02 Aralık 2008

Düşüncelerimin Çizgisi

Düşüncelerimin resmini çiziyorum şimdilerde
Gözlerimin uzanamadığı o sonsuzluğun
Ya da hayalimde dolanan o martının
Karmaşıklığını çiziyorum duygularımla

Hiçlik felsefesi düşünüyorum belki de
Amacıma ulaşmanın keyfine varmak
Aklımın bilinmez anlaşılmaz maviliğini
Hissetmenin hayaline doğru ilerliyorum

Şimdi ise düşüncelerim öyle durgun ki
Hiçbir şey gelmiyor aklıma
Bilinen tek şey ortada
Uzanamadığım yalnızlığın türküsü

Gökyüzünde dağılmış olan bulutlarla
Hayalimdeki resmini çizmeye çalışıyorum
Kağıdım olan o gökyüzüne şimdi
Bulutları kullanarak çiziyorum düşüncelerimi
İşte bu benim resmim oluyor.
Maviliğin ortasında bulunan
O yalnızlığa uzanan küçük bulut parçası
Şimdilerde ilerliyor özgürlüğe doğru

Emre Türker

picture: deviantart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder