13 Şubat 2009

Mimci Kardeş

Sevgili Karamel. Beni mimlemişsin :) Mimlenmek, bir çeşit değer vermek anlamına geliyor. O yüzden, sana teşekkürlerimi sunuyorum.
işte hediyen:

Bir zamanlar maillerle başlayan, sonra bu tufanı mesajlara taşıyan bir çeşit rüzgârın kapısından geçmeyen yoktur. Bir çeşit anket defteri hazırlıyor, sonra da sevdiklerimize birer sayfa hazırlıyoruz. Bu sayfayı bana ayırdığın için teşekkürlerimizi sunarken, cevaplamaya başlıyor, sonra da mutlu oluyoruz. Benim küçüklükten beri vazgeçemediğim bir olaydır.

Sen şu 7 olayını 5’e indirmişsin, ben de 1’e indiriyorum. O bir sayısı da, sana teşekkür etmek içindir. Bu demek değil ki, mim den hoşlanmıyorum. Elbette bu iş hoşuma gidiyor ama bu yedi olayı bende tıkanıyor. Şahsi soru cevap üzerine olan değerlere (mim) kapım her zaman açıktır. Ama ben kapıların önüne hediyeler bırakamam, utanırım :)

Bana değer verme nezaketi gösterdiğin için, blog huzurunda sana teşekkürlerimi yeniliyorum.
Sevgiyle Kal KaRaMeL

Hayalet
picture: deviantart

4 yorum:

  1. Bu arada tutsak, bana kızmadın di mi? Seni kırmak gibi bir niyetim yoktu. Zaten açıklamalarımdan beni anladığını düşünüyorum. O yüzden halen bloguna gelip kapını rahatça çalabiliyorum :)
    ------------------------------------------------
    sevgili hayalbemol olurmu öyle şey neden kırılayım ki benin kapım herzaman dostlara açık.
    not yalnız az sonra çıkmam gerekiyor o yüzden yorumunu yarın sabaha bıraksam sen kırılmazsın umarım
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Sevgili hayalbemol
    1 hayvan kendinizi nasıl gördüğünüzü anlatır
    asil, cesur, vahşi, güçlü ve yeri geldiğinde koruyucu olduğunuzu düşünüyorsun.

    2. hayvan sa karşı cinsten eşiniz sevgilinizden beklentilerinizi simgeler
    eşinizin özgür ancak sadık eliçabuk sevecen birisi olmasını istiyorsun

    duvar evliliği simgelemektedir
    pek çok hayaliniz olduğu halde engeller çıkmış ve önceden düşünmediğin birşeylerin farkına varmışsın

    ayna cinselliği simgeler
    tam ifaesi olmayabilir ama ruhsal ilşkinin madesel boyutu olarak düşünüyorsun partnerinizin bu konuda senin gibi olmasını istiyorsun ve dış görünüş olarakta güzelliğe önem veriyorsun

    okyanus ölümü simgeler sizin ölüm konusunda herhangi bir korkun yok üstelik ölümün ruhun özgürlüğü olduğunu düşünüyorsun hatta özlem duyacak kadar eşsiz bir kokusu olduğunu düşünüyorsun

    aslında sadece simgeleri açıklamam yeterli kendinin yorumu simgeler doğrultusunda daha doğru olacaktır

    YanıtlaSil
  3. Yazını okuyunca; sanki yıllardır tanıdığım bi arkadaşımın hatıra defterime yazdığı anıyı okuyomuşum gibi hissettim.ve okumadan önce moralim okadar bozuktuki..ama hem yazdıkların hemde şarkı moral oldu bana.
    asıl ben sana teşekkür ederim bu kadar güzel bir mim yazısı oluşturduğun için.
    Sevgiler benden de olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Moral verdiğime sevindim. :)

    YanıtlaSil