11 Şubat 2009

Rüya

Sana rüya olduğunu söylemiştim
Biz rüyalarımızı gerçek yapamadık sevgili
Olmadı yapamadık
En uzun rüya sekiz saniyeymiş biliyor musun?
Oysaki anlatırken rüyalarımızı dakikalarca
Yaşananların çok kısa olduğunu düşünmek istemeyiz
Sana rüya olduğunu söylemiştim
Uyandım ben şimdi
Ama gözlerimi açmadım hala, sıcacık yatağımdayım
İnanmak istemiyorum rüya olduğuna
Yaşadıklarımızı düşünüyorum tekrar tekrar
Tekrar dalmak istiyorum rüyalara
Gözlerindeki derinliği görmek ne güzeldi
Ya ellerindeki sıcaklık içimi ısıtırdı
Ama rüyaydı işte hepsi ve ben uyandım
Tekrar uyuyamıyorum istesem de
Belki de artık yataktan kalkma zamanı geldi
Açmalıyım artık gözlerimi
Yeni doğan güne bakmalıyım
Biliyorum dışarısı çok soğuk
Artık sıcaklığında yok yanımda bunu da biliyorum
Ama kalkmalıyım sımsıkı giyinip çıkmalıyım dışarı
Hayata devam etmeliyim kaldığı yerden
Evet kolay olmayacak biliyorum
Özleyeceğim seni...
İşte açabildim gözlerimi gün doğarken
Merhaba dedim yeni doğan güne
Belki gerisi daha kolay kim bilir...
Ve
Sana rüya olduğunu söylemiştim...

Figen Türker

picture: deviantart

1 yorum: