22 Şubat 2009

The Terminal (2004)

Türkçe Adı: Terminal
Tür: Dram / Romantik / Komedi
Yönetmen: Steven Spielberg
Süre: 128 dakika
Oyuncular: Tom Hanks, Catherine Zeta-Jones, Stanley Tucci, Chi McBride, Diego Luna, Barry Shabaka Henley, Kumar Palanla, Zoe Saldana, Eddie Jones, Jude Ciccolella, Corey Reynolds, Guillermo Díaz, Rini Bell, Stephen Mendel, Valeri Nikolayev
Basit bir perspektif ancak bu kadar zenginleştirilebilirdi.

New York şehrine uçakla gelen Viktor Navorski (Tom Hanks), pasaportunda çıkan sorun nedeniyle güvenliğe getirilir. Ülkesi Krakozhia’da askeri darbe olmuş, savaş nedeniyle Amerikan vizeleri geçici olarak durdurulmuştur. New York şehrine giremeyecek, fakat terminal içerisinde kalabilecektir.

Viktor’un İngilizcesi; bir yerin adresi, taksi, evet ve hayır gibi basit kelimelerle sınırlıdır. Şehre giriş izninin ne zaman çıkacağını bilmese de, ısrarla terminalde beklemektedir.

Acaba Viktor Navorski kimdir? Niye bu kadar ısrarla beklemektedir?

İşte bu soruların yanıtları aranırken, Tom Hanks’in usta oyunculuğuyla birlikte, havaalanı terminalindeki insanların klasik hayatlarını izleyeceğiz. Duygusallıkla komediyi ustaca birleştiren The Terminal, zevkle izlenebilecek bir yapımdır.

Emre Türker

picture: impawards

3 yorum:

  1. Bu filmi izlemiştim ve çok beğendim.İzlemeyenler tavsiye ederim.Sevgiler Büşra

    YanıtlaSil
  2. favori filmlerimden biri... spielberg gerçek bir hikayeden yola çıkmıştır...

    YanıtlaSil
  3. beyaz mendil... Kararlı olmanın komik ve dramatik haliydi. Benim de sevdiğim filmler listesindedir.

    demet... Gerçek bir hikâyeden yola çıkıldığını bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Şimdi bu film bana daha anlamlı gelemeye başladı.

    YanıtlaSil