14 Şubat 2009

Yataktaki Kadına Aşık Mısın?

İçimizde büyüyen yangınların birçoğunu, bastırılmış duygularla sulayarak söndürüyoruz. Bu yolda yürürken; düşünceler hangi durakta iniyor, tutkular nereye gidiyor?

Yetişkinliğe ilk adımlarımızı attığımız andan beri, bastırılmış duyguların esiri olduk. Büyüklerimizden aldığımız ters tiyolarla, cinselliğin ne pis bir şey olduğunda karar kıldık. Öyle yetiştirilmiştik ki, bir dönem el ele tutuşanların fahişe diye nitelendirildiği, makyaj yapan kadınların da bu yola adım atmaya hazırlandığı düşüncesini yemedik, yuttuk.

Yetişkinliğe adım atmaya çalışan erkekler arasında en çok konuşulan konu, “hiçbir kadınla yattın mı?” sualleriydi. Sevdiğin kadına dokunamazdın. Sevdiğin kadın hakkında cinsel duygular besliyorsan, hasta bir kişilik sahibiydin. Neler yapılıyordu? Birçok erkek, genelev köşelerinde sıra bekledi. Bunların çoğu belsoğukluğu gibi idrak edemediği hastalıkların kurbanı oldu. Seks yaşantısının, sadece kadınların klasik zevk alıyormuş oyunlarıyla geçtiğini sandı. Kadınların orgazm olabileceği gibi bir düşünceyi bilemedi. Halende inanıyorum ki birçok erkek, kadınların orgazm olma gibi bir duygusuyla ilgilenmiyor. Erkeğin işi kısaca birkaç dakikada bitiyor ve öylece dönüp kıçını yatıyor.

Bilinçsiz birçok genç erkek için seks, kaşar diye nitelendirilen, daha önce bakirelik duygusunu bilerek ya da sevgisine inandığı bir erkeğe kaptırarak kaybetmişlerle yapılan bir oyundur. Eğer kadın bakire değilse, onunla yatmaya çalışır. Hemen yatıyorsa, o kadın işe yaramaz. O zaman soruyorum: Sen ne işe yararsın erkek müsvettesi? Kadını böyle kullanacağına, al bir şişme kadın, beş dakikalık işini gör ve söndür yangınlarını. Kadın ancak senin gibi bir özgür ifadeyle yatmak istiyorsa, o zaman önünde eğilebilirsin. Yoksa onunla birlikte olmak için oyunlar oynama.

Kadınlar, sevilen ve yatılanlar olarak ikiye ayrılmaz. Biz hep böyle bildik. Erkekler, belki de bu yüzden aşık olduğu kişiyle yatakta anlaşamıyor. Yatakta anlaşmak için aile hekimlerine müracaat ediyor. Çünkü o duygu yaşanırken, aklında kirli duygular uyanıyor. Sevdiği kadından nefret ediyor. Hatta cinsel isteklerini anlatamadığı için, dışarıdaki başka kadınlarda arzularını dindirmeye çalışıyor.

Sorgulamayı bırakın artık. Sevginin içindeki cinselliği keşfedin. Aslında çok doğru bir laf vardır. Bir kadın; yatakta fahişe, yolda dost olandır. Aynı duygu, erkek için de geçerlidir.

Hayalet

picture: deviantart

6 yorum:

  1. Cinsellik sadece sex için olduğu zaman sadece bir fiziksel tatmin aracıdır. Birbirini seven iki kişi arasında olduğunda %50 fiziksel %50 ruhsal tatmin aracıdır. Aşıklar arasında yaşanansa cinsellik olmaktan çıkar ve ibadete dönüşür çünkü beden ortadan kalkmış ve iki ayrı varlıkmış gibi görünen şey ruhsal olarakta tek bir varlığa dönüşmüştür. Dünyada ilk kategoriyi yaşayan %70 gibi bir çoğunluk, ikinci kategori ancak %25 son kategori ise ne yazık ki %5 ten fazla değildir.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir soru bu böyle..
    huh dedim şöyle bir durdum.. harika soru.

    YanıtlaSil
  3. Doğmadan kodlanıyopr bu roller hepimize, kurtulmak zor, kurtulmaya çalışıyorsan toplumda yer bulman zor.
    Tebrik ediyorum cidd anlamda bunları düşündüğün ve dile getirdiğin için.

    YanıtlaSil
  4. ben tekrar buraya döndüm çünkü sufi-saja nın bu konuda eskiden yazmış olduğu bir yazıyı okudum onu da paylaşmak istedim sizlerle.
    http://sufi-saja.blogspot.com/2008/02/kadim-zamanlarda-yaayan-varlklar.html

    YanıtlaSil
  5. sevgili hayalbemol, yazını okuyunca dumur oldum. her ne kadar sonradan okuyor olsam da, yayınlama tarihin gözümden kaçmadı. öyle önemli bi konuya değinmişsin ki... içlenip duruyormuşum ama, insanın bazı şeyleri kendine bağıra çağıra söylemesi gerekiyormuş.

    sevdiği kişiyle seviştikten sonra karşısındakinin yüzüne bakmaya utanan, suçluluk duygusuyla kendini yeyip bitiren öyle çok insan var ki... özellikle de kadınlar. kadınlar...

    kulaklarım uğulduyor.

    YanıtlaSil
  6. dr kelebek… :) Harika bir yorum. Okurken sanki sanatsal bir oyunun perdesinde seyir halindeydim. Bu duyguları herkes tanıyor ama dile getirmekte zorlanıyor. Aşk, kirlenmemiş olacak gibi birtakım düşünceler var. Zaten kir, düşüncenin kendisindedir.

    YanıtlaSil