18 Ekim 2009

Anger Management (2003)

Türkçe Adı: Asabiyim
Tür: Komedi / Romantik
Yönetmen: Peter Segal
Süre: 106
Oyuncular: Adam Sandler, Jack Nicholson, Marisa Tomei, Luis Guzmán, Jonathan Loughran, Kurt Fuller, Krista Allen, January Jones, John Turturro, Nancy Carell, Lynne Thigpen, Woody Harrelson, Kevin Nealon, Allen Covert, Adrian Ricard
Çocukken yaşadığı olaydan dolayı, hayata karşı pasif ve önderlik ruhunu kaybetmiş bir adam olan Dave Buznik (Adam Sandler), işyerinde yaratıcı yönetici pozisyonu için çabalamaktadır. İş yolculuğu sırasında uçakta yanında oturan sıra dışı bir yolcu nedeniyle oluşan gerginlik, onu mahkemeye kadar götürür. Duruşma sonunda Dave’e ceza olarak 20 saatlik öfke kontrolü tedavisi verilir.

Dave, mahkemenin görevlendirdiği doktordan alacağı bir imzayla bu işten sıyrılacağını düşünür. Fakat bu o kadar da kolay olmayacaktır. Çünkü uçakta yanında oturan o yolcu, terapist Dr. Buddy Rydell’dir (Jack Nicholson).

Bir psikolojik terapi ancak bu kadar çılgın olabilir. Adam Sandler ve Jack Nicholson’ın bir araya gelmesi, bu filmi daha eğlenceli hale getirmiş. Fazla uçarı olaylar yaşansa da, seyirciyi komediye kesinlikle doyuyor.

Emre Türker

Picture: impawards

11 yorum:

  1. izlemek istiyorum, 2003de kalmış, oo ben epey geç kalmışım..

    YanıtlaSil
  2. şu sıralar hava tam sinema izleme havasında. güzel bir filme benziyor. suretler den iyi olduğuna eminim:)

    YanıtlaSil
  3. nasılda keyifle iizlemiştim ben bu filmi... bakım ben de dvdsi varmı, varsa bugüne iyi gider :)

    YanıtlaSil
  4. zeynep… Her film için o kadar çok geç kalmışlığımız var ki :) Arada bir ben belli artistlere takılır, onların filmlerine yoğunlaşırım. Bu aralar Adam Sandler’in takipçisi sayılırım.

    stuven… Suretleri izlemedim, ikisinin atagori alanı farklı. Fakat çok matrak bir film, sıkıntılı günlerde ilaç niyetine :)

    Evren… Bence her gün iyi gider. Seyir alanında komedi ve eğlenceli filmlere öncelik vermek lazım. Dramatik yapımları izledikçe, ruhunda anlamsız bir daralma ortaya çıkıyor. O nedenle, dramı az, eğlencesi fazla seyirler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. süper bir filmdi, çok eğlenmiştim bende :)

    YanıtlaSil
  6. filmi biliyorum da, izlemiş miydim acaba... insan hangi filmi izleyip hangisini izlemediğini bilmez mi ya :) başka bilmeyen var mı benim gibi? Adam Sandler'ı çok beğenirim. filmleri de ekstra eğlenceli oluyor :) Click'i mesela beğenmeyen çok insan vardı, ben ona da bayılmıştım. 50 First Dates'teyse bence Drew Berrymore Sandler'ın önüne geçmiş. O kadına zaten bitiyorum.
    gitmeden, hayalbemol ben seni mimleyebildim :$ bakıcan mı bloguma neler sormuşum?
    fikir uçuşmalarımdan dolayı özür diler, herkese iyi seyirler dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. ben jack nicholsona hayranım, önce aileme sonra ona dua ederim hep, allah ömrünü uzatsın (amiin)
    onun olduğu bir filmin uçlarda olmaması mümkün mü? harika bir filmdi, yıllar önce izledim, belki de yenide izleme zamanı gelmiştir.

    YanıtlaSil
  8. küfkedisi… Eğlenceye doyuran cinsten. :)

    kelebek dr… Click filmini beğenmemek bir suçtur :) İnsanı duygulandırırken güldüren, belli hatırlatmalar yapan, anlamlı ve sıra dışı filmleri bulmak hiç de kolay değil. Adam Sandler, oyuncu için doğmuş bir yetenek. Konuşması, mimikleri, sözleri.
    50 First Dates, ayrı bir mükemmel. Aşkın her gün var olabilmesini gösteriyor ve masalsı bir duyguyu öğretiyor.
    Bu arada mim sorularına okudum, ben o tarz şahsi durumlardan hoşlanmıyorum :) Genelde sorulara cevaplarda kaçamak davranırım, bunu beni okuyanlar bilir. :) Mim işini atlasak?

    guguk kuşu… Bazı sıradan filmleri izledikten sonra, eski mükemmel filmleri tekrar izlemeye başlasam daha iyi diye düşünüyorum. Tekrar izleme fırsatı bulduğum tadına doyulmaz filmleri kesinlikle kaçırmam.

    YanıtlaSil
  9. ben bilemedim seni hayalbemol. bi daha mimlersem ilyas salman'ın kadın versiyonu gibi olayım. fena olmaz di mi o da. hihhi :)

    YanıtlaSil
  10. kelebek dr… Sevgili kelebek, bu mim kısımlarını şimdilik bırakmak istiyorum, konunun başka bir şeyle alakası yok. Film tanıtmak, kişilik yazıları ve mutluluk oyunlarıyla ilgilenmek istiyorum, biyografiyi biraz daha pişince yaparız :) Belki mimleri yardımcı blogda yayınlayabilirim, dur bakalım…

    YanıtlaSil
  11. hay hay sevgili hayalbemol :) durdum :)

    YanıtlaSil