08 Ocak 2010

The Time Traveler's Wife (2009)

Türkçe Adı: Zaman Yolcusunun Karısı
Tür: Dram / Romantik / Bilim-Kurgu
Yönetmen: Robert Schwentke
Süre: 107 dakika
Oyuncular: Eric Bana, Rachel McAdams, Michelle Nolden, Alex Ferris, Arliss Howard, Katherine Trowell, Bart Bedford, Esther Jun, Matt Birman, Craig Snoyer, Carly Street, Romyen Tangsubutra, Brooklynn Proulx, Jane McLean, Ron Livingston, Brian Bisson, Maggie Castle, Fiona Reid, Philip Craig, Stephen Tobolowsky, Hailey McCann

Henry, zaman içinde yolculuk yapan, fakat yolculuğunda zamanı kontrol edemeyen özel biridir. Hiç beklemediği anda, hiç beklemediği bir yerde kendini bulmaktadır. Geçmişe defalarca gitmiş olsa da, olaylara müdahale edemez. Bu nedenle, kazada ölen annesini hiçbir zaman kurtarmayı başaramamıştır.

Çalıştığı kütüphanede onu çok iyi tanıdığını söyleyen Clare’le (Rachel McAdams) karşılaşır. Henry, geçmişte Clare’in yaşadığı malikâneye defalarca gitmiş, çocukluğundan itibaren kalbini fethetmiştir. Bu karşılaşma, onların güncel zamanda ilk buluşması olacaktır.

Bilim-kurgudan çok, romantik duygular daha ön planda. Geçmiş zamandaki Clare’in çocukluğu ise izleyiciyi gülümsetecektir.

Emre Türker

Picture: impawards

5 yorum:

  1. 10 üzerinden kaç veriyorsun peki?

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım o kadar ballandırarak anlattı ki aynı gün indirdim ancak sınavlarım yüzünden henüz izleyemedim. İzleyenlerin yorumları gayet güzel ama.

    YanıtlaSil
  3. noranıngemisi… 7 diye düşünüyorum. Genel anlamda aşk kavramı daha baskın olarak görünüyor. Bilim-kurgu düşüncesinde zamana yolculukla ilgili teknik anlatımlar beklemeyin. Söylediğim gibi, aşk açısından daha anlamlı. Romantik severlere hitap ediyor.

    YanıtlaSil
  4. bu gece izledim tavsiyeniz üzerine.. gidip gelmeler bi yerde sıktı ama meraklandırmaya devam etti yine de.. güzeldi.. imdb pusnı da 7 zaten.. ben 6,8 den 7 verdim =)

    YanıtlaSil