27 Ocak 2010

P.S. I Love You (2007)

Türkçe Adı: Not: Seni Seviyorum (2007)
Tür: Dram / Romantik
Yönetmen: Richard LaGravenese
Süre: 126 dakika
Oyuncular: Hilary Swank, Gerard Butler, Lisa Kudrow, Gina Gershon, James Marsters, Kathy Bates, Harry Connick Jr., Nellie McKay, Jeffrey Dean Morgan, Christopher Whalen, Dean Winters, Anne Kent, Brian McGrath, Sherie Rene Scott, Susan Blackwell, Michael Countryman, Brian Munn

Uyumlu çift Holly (Hilary Swank) ve Gerry (Gerard Butler), hayalleri ve beklentileriyle mutlu yaşarlar. Fakat beynindeki tümör nedeniyle Gerry, 35 yaşında hayata gözlerini yumar. Haftalar boyu evine kapanan Holly’i, doğum gününde annesi Patricia (Kathy Bates), arkadaşları Denise (Lisa Kudrow) ve Sharon (Gina Gershon) teselli edecektir. O gün Holly adına sipariş verilmiş bir doğum günü pastası gelir. Gönderen Gerry’dir. Ölmeden önce karısına mektuplar yazmış ve bunu sürprizlerle süslemiştir. Böylece onu bir süre daha yalnız bırakmayacaktır.

Biraz masalsı, fakat gerçek aşkın başka değerlerle kıyaslanamayacağını gösteriyor. Romantik severler için alternatif olabilir.

Emre Türker

Picture: impawards

15 yorum:

  1. hehehehe bu filmin tanıtımını, resmini filan gördüğüm de hep salya sümük ağlamam geliyor aklıma..

    P.S; gerard benimmmm benimm... yanlış olmasın..şimdi altına yorum filan yapılır.. uyarmadı olmasınnn!!!

    YanıtlaSil
  2. ilk izlediğimde günlerce ağlamıştım ..sonra bi kaç kere daha izledim ...herseferinde sevdiğimle yaşadığım her anın önemini bana bi kez daha hatırlatıyor....belki yeterli kıymeti veremediğimden korkup ağlıyorum ..bilemiyorum ...ama gene de bi kez daha izlerim diyebiliyorum ...

    YanıtlaSil
  3. yesari... Seni salya sümük ağlarken düşünemiyorum nedense :)

    YanıtlaSil
  4. ben ağlarsam kimse gülemez Emre:P:p şaka bi yana , ışıkları filan kapatmıştım yaa..öle bilgisayar ekranına kapandım resmen..heralde kötü bi dönemdi bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Film sanırım biraz yaraları deşiyor.
    Anladığım kadarıyla, duygusal anlamda oldukça derin izler bırakmış.
    Bence yesari, senin en yoğun anına denk geldi.
    Kutupayusu… Aslında o bakımdan beni de etkilemişti. Yani yaşamın kıymeti, yarın en olacağının bilinmeyen denklemi, umut bekleyişlerinin hep bir şeylere dayandırılmasıyla ertelenişi açısından.

    YanıtlaSil
  6. Bende çok etkilenmiştim, çok imkansız gerçi yapılan jestler, yani öyle ince bir erkek olamaz, yok pek inandırıcı değil. ondan salya sümük ağladık bütün kızlar :))))

    YanıtlaSil
  7. Tanıtımı ve bir de yorumları okuyunca hemen izlemem gerektiğine karar verdim :)
    Böyle ne izleyeceğimi bilerek seçim yapmam ne hoş..
    Teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  8. küfkedisi… Bence yanılıyorsun. Erkekler de, kadınları belli kalıplarda yargılar. Oysa seçimi biz yaparız. Yanlış seçimler, bizim yanlış genellemelere götürür. Sebep budur yani. Bütün herkes öküz ya da herkes melek değil :))))))) Alemsin küfkedisi, her zamanki gibi formundasın…

    Zeugma… Arada bir böyle duygusal aşklara bakmak lazım, izle bence de :)

    YanıtlaSil
  9. güzel bir film geçenlerde bir tv kanalında da gösterilmişti.

    YanıtlaSil
  10. Çok methini duydum filmin ama çokda merak etmeme rağmen bir türlü oturupda izleyemedim , evde bilgisayarda duruyor öylece :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir filmdi begenerek izlemiştim...

    YanıtlaSil
  12. başından sonuna kadar gözyaşlarımı hiç durmadan akıtan tek film:(

    YanıtlaSil
  13. Türünün en iyilerinden...

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar çok ağlamıştım bu film de...
    Kocamla seyretmiştik üstelik, O'na bakıp bakıp bir daha ağlamıştım, geçenlerde tv de yayınladılar,kocam seyretti ama ben "tekrar seyredemem" diye gidip yattım...

    YanıtlaSil
  15. gerard butler olsun tadına doyulsun:)
    filmi seyretmedim ama ilk fırsatta dedim ya....
    : )

    YanıtlaSil