02 Ocak 2010

The Big Bang Theory

Tür: Dizi-Komedi
Oyuncular: Leonard Hofstadter (Johnny Galecki), Sheldon Cooper (Jim Parsons), Penny (Kaley Cuoco), Howard Wolowitz (Simon Helberg), Rajesh Koothrappali (Kunal Nayyar)

Leonard ve Sheldon, üstün zekâlı iki ev arkadaşıdır. En büyük zevkleri kuantum fiziği olmasına rağmen, kadınlar konusunda aşırı cahillerdir. Çünkü onların tüm hayatı, formüle edilmiş kavramlardan ibarettir.

Apartmanlarındaki yan dairede boşalan yere, Penny adında bir sarışın taşınır. Biri sosyal, diğerleri asosyal olan iki komşu bir araya gelince, anlaşmak hiç de kolay değildir. Fakat yine de, iki tarafın birbirinden öğreneceği çok şey olacaktır.

Bilimsel konuşmalar hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı. Her bölüm, kahkahalara yeni bir davetiye.

Emre Türker

Picture: impawards

6 yorum:

  1. Çok beğendim konusunu..

    Peki ''Big Bang Teorisi''ne de ciddi açıklamalar getiriliyor mu bu arada ;)

    YanıtlaSil
  2. Zeugma… İşin eğlencesine varınca, formüle edilmiş kelimelerin arkasındaki gerçeklerle pek ilgilenmiyorsun. Dizi, teoriye ciddi açıklama getiriliyor mu bilmiyorum ama çok gülüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Süper bir dizi. İnanılmaz zeki olup kadınlar konusunda bir o kadar çekingen olmak, özellikle kadınlarla konuşamayan Hintli arkadaşlarına çok gülüyorum ben :D

    YanıtlaSil
  4. küfkedisi... Gerçekten de süper. Benim Favori dizilerimden...

    YanıtlaSil
  5. son zamanlarda bu kadar sevdiğim, güldüğüm bir dizi yok :) sheldon olağanüstü :)

    YanıtlaSil