24 Eylül 2009

Nehir -Zeka Oyunu-

Japonya’daki bazı şirketlerin işe alımında, adaylara uygulandığı söylenen bir çeşit zekâ oyunu.
Amaç: Herkesi nehirden karşıya geçirebilmek.
Tahmini çözüm süresi: 15 dk.

Oyun, mavi daireden başlıyor.
Hangi kişiyi sala bindirmek istiyorsan, üstüne bir kere tıkla.
Sal, kırmızı butonla hareket etmektedir.

Oyun kuralları:
Salın üstüne sadece 2 kişi binebilir.
Anne olmadan, kız çocuklar babasıyla yalnız kalamaz.
Baba olmadan, erkek çocuklar annesiyle yalnız kalamaz.
Tutuklu, polis eşliğinde aileyle kalabilir.
Sal; polis, anne ve baba tarafından kullanılabilir.

Oyun için riverIQGame linkini tıklayınız.
Çözüm BURADA

7 yorum:

  1. eveeeettt anladık ki ben zeki falan değilim:))) üstelik bir ik uzmanıyım, japonlarla çalışmam mümkün değil demek ki:)))

    YanıtlaSil
  2. küfkedisi... ik uzmanıysan senin yapmana gerek yok, mülakattakilere sen yaptırırsın :) Ayrıca katılıyorum, Japon'lar bu konuda fazla ayrıntıcı. Orda okullararası geçişlerin tümü sınavla, ilk'ten orta kısma geçerken sonava girmek gibi...

    YanıtlaSil
  3. kendim yapamadığım bişeyi mülakatta başkasına uygulamak ne kadar dürüstçe olur o tartışılır tabii sevgili hayalbemol:)

    YanıtlaSil
  4. küfkedisi... Zaten dürüstlüğüne inandığımız kaç obje var ki? Gerçi sen de benim ki doğrudan şaşmıyorsan eyvah :) Bu hayat doğrular için çok zor...

    YanıtlaSil
  5. hayalbemol;
    ne kadar zor olursa olsun genelde doğrumdan şaşmam hatta annem bile fazla dürüst olmama kızar, biraz politik olsana kızım der. ama elimde değil içim rahat etmiyor:)

    YanıtlaSil
  6. külkedisi..
    Bana da doğrucu davut derler çoğu sefer Sanki yanlış 1 şey yapmıyormuş edası ile
    Resmen insanı yalan teşvik ediyor bunlar..:P

    YanıtlaSil
  7. snobdog;
    öncelikle lütfen düzeltmemi yanlış anlama külkedisi değil küfkedisi:) külkedisinden oldum olası hoşlanmam da. yoruma gelince bence o teşviklere benim gibi kulağını kapat:)

    YanıtlaSil