28 Eylül 2009

Drag Me to Hell (2009)

Türkçe Adı: Kara Büyü
Tür: Fantastik / Korku / Gerilim
Yönetmen: Sam Raimi
Süre: 99 dakika
Oyuncular: Alison Lohman, Justin Long, Lorna Raver,Dileep Rao,David Paymer,Adriana Barraza, Chelcie Ross, Reggie Lee, Molly Cheek, Bojana Novakovic, Kevin Foster, Alexis Cruz, Ruth Livier, Shiloh Selassie, Flor de Maria Chahua
Müdür yardımcılığına yükselmek için uğraşan bankacı Christine Brown’a (Alison Lohman), müşteri olarak kredi borcunu erteleme isteğiyle garip bir kadın gelir. Kadının borcu zaten iki kere ertelenmiş olunca, müdür 3. ertelemeye izin vermez. Fakat seçimi yine de Christine’e bırakır. Christine, Sylvia Ganush (Lorna Raver) adındaki bu kadının borç ertelemesine izin vermez.

Bayan Ganush, bu duruma çok sinirlenir. Kendisini rezil ettiğini düşündüğü Christine’e Lamia büyüsü yapar. Bu lanet, Christine’in kâbusları haline gelirken, erkek arkadaşı Clay Dalton (Justin Long) elinden geldiğince onu bu kâbuslardan kurtarmaya çalışacaktır.

Drag Me to Hell, aksiyonun müzikle iyi vurgulandığı bir filmdir. Ürkütücü görüntülerin yanına birçok abartılı sahne eklenerek, komedi unsuru da katılmaya çalışılmış. Son zamanlardaki yapımlar arasında, en iyilerinden biri olduğu söylenebilir. Ek olarak, mide bulandırıcı sahnelerin bulunduğunu belirtmekte fayda var.

Emre Türker

Picture: impawards

3 yorum:

  1. evil dead'lar kadar olmasa da iyi film...

    YanıtlaSil
  2. Benim izleme sıramda bekliyor..
    Sabırsızlanıyorum.. Şöyle 1 baktım güzel sahneleri var gibi..

    YanıtlaSil
  3. çok beyendim olaganüstü bir film di bu filmi seyretmelerini isterdim çok güzel olmuş fevkalade...

    YanıtlaSil