28 Eylül 2009

A.R.O.G (2008)

Tür: Komedi / Fantastik
Yönetmen: Cem Yılmaz / Ali Taner Baltacı
Süre: 127 Dak.
Oyuncular: Cem Yılmaz, Özge Özberk, Zafer Algöz, Hasan Kaçan, Ozan Güven, Nil Karaibrahimgil, Metin Keçeci
Komutan Logar, sürpriz bir şekilde Arif’in (Cem Yılmaz) dükkânına gelir. Aralarındaki kavganın bitmesini istediğini söyler. Fakat istediği barış değildir. Sözleriyle yeni hazırladığı mekâna Arif’i çekmeyi başaran Logar, onun belli özelliklerini kopyalar. Daha sonradan Arif’i zaman makinesiyle bir milyon öncesine gönderir.

Arif, taş devrine kadar zamanda yolculuk yapmıştır. Dinozorların yaşadığı dünyada tam ümidi kesmeye başlamışken, ilkel de olsa insan bulmayı başarır. Yalnız tek sorun, görünen iki kabile arasındaki anlaşmazlıktır. Arif’in istediği şey ise, bu iki kabileyi barıştırarak oradan ayrılmanın bir yolunu bulmak olacaktır.

Cem Yılmaz, kendine has esprileriyle yine izleyici karşına çıkıyor. Onu stand up komedi gösterilerinde izleyen kitlenin bir bölümü, beyazperde karşısındaki performansını eleştirse de, Cem yılmaz izleyenleri bir şekilde güldürmeyi başarıyor.

Emre Türker
Picture: impawards

7 yorum:

  1. Beni de güldürememişti bu film nedense. Kalabalık bir arkadaş grubuyla gitmiştim tek gülmeyen bendim. Ben mi sorunluyum acaba:))))

    YanıtlaSil
  2. küfkedisi... Herkes herşeye gülecek diye bir kural yok. :) Mesela kimileri birçok dramatik filme ağlarken, diğerlerine olay yapmacık gelebilir. Buna benzer diye düşünüyorum. Ruh haliyle alakalı olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  3. izlemedim çok şey kaçırdım mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Bu filmde Cem yılmaz aşırı mesaj kaygısı gütmüş.Güldürürken düşündürmeyi amaçlamış da diyebiliriz.Ben Cem yılmaz filmlerini seviyorum eğlenceli vakit geçirtiyorlar.Arog halkta büyük beklentiler yarattı o yüzden filmi beğenmeyen arkadaşların filme önyargılı yaklaştıklarını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. hayalbemol;
    yok yok hakikaten sorun bende. Babam ve Oğlum'u izlerken de aynı şey olmuştu bütün sinema salya sümük ağlıyor ben millete gülüyorum. duygularım ters işliyor benim:)

    YanıtlaSil
  6. Miss Beril... Zevkler ve renkler değişir, bir şeylerle dalga geçen , argo tabiriyle tii'ye alan komedileri seviyorsan, izle.

    Tamer... Haklısın, iyi bir komedyen olunca, en ufak hata affedilmiyor ve eleştirinin dozu sert oluyor.

    küfkedisi... Duygularının biraz akortu bozulmuş sanki :)

    YanıtlaSil
  7. Bu filmi ben de sevemedim.. O yüzden küldesine katılıyorum..
    İlk 30 dakikayı izledikten sonra ya kendimi vuracaktım ya da filmi izlemeyi bırakacaktım..
    Bir film bu kdr mı sıkıcı olur.. Stand-upları için 1 şey diyemem.. hiç gitmedim ama stand-up tadında komedi filmi yapmaya çalışmak diğer 2 filmlerinde olduğu gibi başarısız sonuçlar veriyor bence..

    YanıtlaSil