26 Eylül 2009

Cinayet Bilmecesi - Psikolojik Test-

Aşağıdaki soru, çok önceden beri bilinen ve bir dönem mail çılgınlığında defalarca yönlendirilen bir iletidir. Gerçekliği tartışılır. Ayrıca ana kaynağını bilmiyorum. İlgimi çeken soru tiplerinden biri olduğu için paylaşmayı uygun gördüm.

Soru şöyle:

İki kızıyla yaşayan anne, vaktin birinde hayatını kaybeder.

Genç kızlardan biri, kendi annesinin cenaze töreninde, daha önce kim olduğunu bilmediği bir genç adamla karsılaşır. Genç kız, rüyalarının erkeği olan bu genç adama yıldırım aşkıyla tutulur. Aradan günler geçer ama genç kız, hayallerini süsleyen bu genç adamla bir daha karşılaşma fırsatı bulamaz.

Genç kız, bir gün aniden kız kardeşini öldürür. Polis, zanlıya cinayeti neden işlediğini sorduğunda, genç kız şaşırtıcı bir ifade vermiştir.

Acaba zanlının polise verdiği ifadede, kız kardeşini öldürme sebebini neydi?


Sorunun yanıtı ilginçtir. Cevabına buradan ulaşabilirsiniz. Fakat sonucuna çok fazla takılmanıza gerek yok.

Picture: deviantart

7 yorum:

  1. Monoton Artan... Senden korkulur o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa lisedeyken duymuştum ve anında hem de sırıtarak bu cevabı vermiştim. İçimde bir psikopat saklı sanırım:P

    YanıtlaSil
  3. Bence çok sacma
    zır deli birine anlatsan bunu sorsan gerisini
    oda adamı birdaha görmek için öldürdüğünü söyler
    eminimki kimse aksi bir cevap vermez
    Amerikalıların aklı parada
    onlardan anca BÖYLE BİR TEST ÇIKAR

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk kez okudum, fazla düşünmeden cevaba gittim bilinçsizce..Doğrusu bu..

    Ama cevabı görünce de çok şaşırdım..

    Teşekkürler Emre..Gayet güzeldi..

    YanıtlaSil
  5. Buna doğru cevabı verememek için kimse kusura bakmasın ama APTAL olmak gerekir. :)

    YanıtlaSil