30 Nisan 2009

Güneşin Oğlu (2008)

Tür: Komedi / Romantik / Fantastik
Yönetmen: Onur Ünlü
Süre: 90 dakika
Oyuncular: Haluk Bilginer, Özgü Namal, Köksal Engür, Bülent Emin Yarar, Hümeyra, Tansu Biçer, Ahmet Kural, Görkem Yeltan, Burçin Yıldırım, Serkan Keskin, Levent Öktem, Gamze Demirbilek, Özkan Meşe, Ferit Kaya, Sinan Urundaş
Emekli edebiyat öğretmeni Fikri Şemsigil (Köksal Engür) parkta oturup gazete okurken, teleskopla gökyüzünü inceleyen Ahmet (Ahmet Kural), olduğu yere yıkılır. Ona yardım etmek yerine teleskobu alıp evinin yolunu tutan Fikri’nin aklından, öğrenci Şule’yi (Özgü Namal) gözlemek geçmektedir.

Güneş tutulması sırasında evine kurduğu teleskobun yönünü gökyüzüne çevirdiğinde, Fikri’nin ruhu bedeninden çıkar. Gözlerini Ahmet’in bedeninde açan Fikri’nin aklı karışmıştır. Fakat karşısında durup konuşan kişi Şule olunca, çabuk toparlanır.

Bu mucizenin gerçekleşmesiyle birlikte Fikri, çevresindeki insanların hayatlarını, farklı açılardan görebilmenin tuhaf hissini yaşayacaktır.

Türk sinemasında görmeye alışık olmadığımız tarzda hazırlanmış film, modern yapımlara yöneliş olarak görülebilir. Bu farklılıkla birlikte, olumsuz tepkilerin gelmesi kaçınılmazdır.

Emre Türker

Picture: filmafis

2 yorum:

  1. İzlediğim ve güldüğüm bir film. Bana sorarsanız REcep İvedik serilerinden daha güzel bir yapımdı. Tek eksiği reklamı yoktu işte. Hatta bugün kuzenime verdim al izle de Türk yapımı film gör diye.

    YanıtlaSil
  2. İzleyip de beğenmediğini söyleyen arkadaşlarımın aksine ben beğenmiştim. İzlenilesi..

    YanıtlaSil