03 Nisan 2009

Definitely, Maybe (2008)

Türkçe Adı: Kesinlikle, Belki
Tür: Komedi / Dram / Gizem / Romantik
Yönetmen: Adam Brooks
Süre: 112 dakika
Oyuncular: Ryan Reynolds, Abigail Breslin, Rachel Weisz, Isla Fisher, Elizabeth Banks, Kevin Kline, Derek Luke, Dana Eskelson, Kevin Corrigan, Sakina Jaffrey, Bob Wiltfong, Gerard Bianco, Melissa Rocco, Alexie Gilmore, Casey Cipriani
Bir adam ve üç kadın… İş, zaman ve mekân arasında geçen eğlenceli bir aşk hikâyesidir. En uygun kadının hangisi olduğu arayışına izleyiciyi tanık ediyor.

Will “William” Hayes (Ryan Reynolds), eşinden ayrıldıktan sonra kızı Maya’yı (Abigail Breslin) haftanın belli günleri okuldan alarak, onunla vakit geçirmektedir. Yine bir gün kızını almaya gittiğinde, okulda seks eğitimi verildiğini öğrenir. Maya, o gece babasından nasıl dünyaya geldiğini ve annesiyle nasıl tanıştığını öğrenmeden yatmak istemez.

Will, tanışma anı hikâyesini anlatırken annesinin kimliğini gizleyecek, sırrı çözme işini kızı Maya’ya bırakacaktır. Bu konuda anlaşırlar.

Başkanlık seçimlerinde çalışmak için iki aylığına New York’a giden Will, kız arkadaşı Emily (Elizabeth Banks) ile kısa süreli yollarını ayırır. Gitmeden önce Emily, eski arkadaşlarından Summer’a (Rachel Weisz) vermesi için onun günlüğünü paketler ve Will’e teslim eder.

New York’a geldikten sonra işyerinde April’le (Isla Fisher), günlüğü teslim ederken de Emily’le (Elizabeth Banks) tanışır. Bu üç kadının Will ile olan ilişkisi, Will’in aşk hikâyesini oluşturmaktadır.

İzleyiciyi romantizm içinde bulmacaya sürükleyen film, sonuna kadar çekiciliğini koruyan harika bir masal gibidir. Seyretme şansı bulan romantik komedi severlerin aklında yer edecektir.

Emre Türker

picture: impawards

6 yorum:

  1. Ben izledim ama , aklımda kalmamış Hayalbemol :( , aklımda bir sorun olabilir mi ? :) Pek birşey hatırlamıyorum , küçük kızın babasını ilişki konusunda gaza getirmesini hatırlar gibiyim.. O kadar yani.. O da , senin yazını okudukta sonra aklıma geldi.. Çok mu film izliyorum , yoksa hafiza sorunum mu var bilmiyorum.. :) Sen filmi övmüşün bende sana katılıyorum .:)

    YanıtlaSil
  2. Kapasite bu, kaç film sığdırabilirsin anılarına? Normaldir yani, örneğin ben, zaman aşımına uğramış filmleri yeniden seyrederken, aynı keyfi alırım. Bu nedenle kaliteli eski filmleri, kalitesiz yenilerine tercih ederim.

    YanıtlaSil
  3. ben çok severim bu filmiiii ryan reynolds var bi kere kafadan severim onun için ama konusu da iidir:)

    YanıtlaSil
  4. babegazelle… Sevgiyi harmanlayan film, çok sıcak ve içtendi. Katılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. cok severek izlemistim ben bu filmi sonuna kadar kucuk kizla birlikte hep tahmin etmeye calistim kim acaba diye annesi

    YanıtlaSil
  6. www.capricemoda.com... Romantizme gizem katınca, tadı harika olmuş.

    YanıtlaSil