01 Nisan 2009

Geçmişten Uyanış

Yılların eskitemeyip değer kattığı fosilleşmiş bir kalıpta, seni düşünüyorum.

Geçmiş bir an’dı. Belki anları yakalayamayacak kadar acizdim, belki fark edilmemiş sıcaklığın evrimleştiği zamanda yaşıyordum.

Gidişime feryatlar bıraktığın günlüğünde, geri dönüşüme müsait sayfalarda geziyordum. Sen sabırla beklerken, ben çoktan ölmüştüm aslında.

Cezalandırmak için kalıplara sardılar beni. Her geçen gün buzlaşmış bedenimde çürüyerek eriyordum. Bu caddelerde insanlar dolaşırken, ben geçmişi yaşıyordum.

Taştan bir mezar yaptılar beni unutmamak için. Karanlık bir odanın ışık sızan köşesinde soğuktan titrerken, yerimi yadırgamış olduğum gerçeğini, diğer fosiller biliyorlardı. Onlar bir kopyanın ürünüydü, taştan mezar içindeki süslenmiş kutuda bekleyen bedenim ise, yalanlanamaz gerçek…

Kabullenemedim.

Ansızın uyandım.

Bu yalan dünyada gerçek bedene tutunmuş olarak, ruhum bir adım önde, şimdi sana geliyorum.

Tarihin hangi sayfasındayım, bilmiyorum.

Emre Türker

13 yorum:

  1. tum bu Latin alfabesi nasıl da sıcacık, kıskandırıyor beni en guzel anlatılan hisler..

    YanıtlaSil
  2. nєнιяѕєℓ... Aynı güzel duyguları, müthiş benzetmelerinin arasında dolanırken, fazlasıyla yaşıyorum. Düşünsel kalıplar, belli noktalarda denk olunca, mutlu oluyor insan.

    YanıtlaSil
  3. anlar yakalanamayacak kadar pürtelaş serseri..
    geri dönüşler geri dönüşümü gerçekleşemeyecek kadar mikroplu tıbbi bir atık..
    bedenim mavilerinde nefes almaya çalişan istiridyedeki inci..
    ve seni unutmadım..

    YanıtlaSil
  4. vaay beh:))

    Hocam bu arada geçde olsa ben ödevimi bitirdim tezimi hazırladım.

    hocam şimdi sınıfı geçtimmi kaldımmı? hani bir iki tek atsak karşılıklıda konuşsak bu konuyu??

    ha bide şu yorumlarda nasıl link veriyosunuz hocam? yorum kutusu içinde link verme şeysi göremedim ben??

    YanıtlaSil
  5. "mim"ledim senii çok üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  6. yesari… hayırdır bir şey mi demiştin :)

    Böcek… Anlamlı bir özet gibi olmuş yazdıkların. Unutulmayanlara, farklı tanımlarla katkıda bulunmuşsun, iyi ki de yapmışsın :) Çok güzel olmuş, kelimelerine sağlık.

    BodrumSibel… Şimdiiiiii. Evet, okudum ve yazdıklarının değerlendirmesini yaptım. Yeni tezlere hazır gibi görünüyorsun :)
    Link için en basit yöntemi söyliyim. Bloggerda Yeni Kayıt’ı seç.
    Orada vermek istediğin linki, sanki blogda yayınlıyormuşçasına hazırla.
    Sonra sağ üst köşede bulunan HTML’yi düzenleyi tıkla.
    Kaynak kodu açık olarak çıkacak. Sonra al onu kopyala ve yorum bölümüne yapıştır.
    Bu kadar….

    YanıtlaSil
  7. Kelebeğin Ömrü... Konuya göz gezdirdim, evden kaçan çocukluğumu yakalar yakalamaz başlayacağım.

    YanıtlaSil
  8. Yazdıkların o kadar güzel ki,neden bilmem her okuduğum da beni bana anlatıyormuşun gibi geliyor.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. beyaz mendil… Bu benim için mutluluk verici. Şahsen, okuyanların kendilerinden parçalar bulup o noktalara gitmeleri, anımsamaları, beni daha çok kelimelere bağlıyor.

    YanıtlaSil
  10. hakkenden ya. hiç düşünememişdim ordan link için kodu almayı..

    işte kıvrak zeka diye buna denir:)))

    YanıtlaSil
  11. filmlerle ilgili verdiğin bilgiler için teşekkür ederim hayalbemol:)

    YanıtlaSil
  12. shenem… Ne demek, her zaman beklerim. ;)

    YanıtlaSil