14 Nisan 2009

Fosillerden Toplanan Kalıntılar

Kendini beğenmiş oluşumlara abone
Cesareti kırılmış bir umut var içimde
Geçtiğim topraklarda ayağımı sürterken
Aşınan sadece tabanlarım değil,
Peşimden sürüklediklerimdir.

Okuduğum kitaplar,
Yediğim lokmalar,
Tükettiğim zamanlar kesmiyor beni.

Ekran karşısında takılıp kalmış, klavyenin ardındaki bir gölgeyim ben.
Parmak uçlarım kelimeleri döverken yerli yersiz
Bir tarafım aşağıya çekiyor beni.
Gel gidelim diyor öbür yanım mücadele ederken.

Geçmişine saygı duyduğum aslan yürekli bir adamın takipçisiyken,
Elde ne kaldı hesapları yapan mikrobu oluyorum içeriğimin.

Emre Türker

Picture: deviantart

4 yorum:

  1. tüylerim diken diken oldu okurken !

    YanıtlaSil
  2. işte o an,
    şişirip yelkenleri,
    denize açılma vaktin gelmiştir.
    Bilirsinki yine,
    ne fırtınalar,
    ne dalgalar beklemektedir seni,
    ürkersin ama terkedemessin limanı.
    :))

    YanıtlaSil
  3. meltem... Öyle bir psikolojiydi,
    yaşandı bitti umutlarında bir sayfa
    parmak uçlarımda çevrilmeyi bekliyor.

    Recep Hilmi tufan... Seni inceliyordum (:

    KaRaMel... Limanı terk etmekle,
    Terki diyarlarda kalmak arasında,
    İki arada bir derede,
    Paçaları sıvadım
    Bekliyorum...

    YanıtlaSil