11 Mart 2009

Dar Sokağın Kiracıları

Üniversite yıllarında zorlu ev hayatını, kuralcı yurtlara tercih ederdik. İlk kiraladığımız ev, okula uzaktı. Samimi olduğum arkadaşlarla, okul yakınlarında ucuz bir yerin peşine düşmüştük.

Emlakçı vasıtasıyla okula yakın, yarı bodrum iki odacıktan oluşan ucuz bir ev bulduk. Ben konuk kiracı oluyordum ama zamanımın büyük bölümü orada geçirirdim. Mahallemizin belli yerleri, ilk gelenler için karışıktır. Gelişigüzel yerleşim kurulduğu için, çıkmaz, dar veya dolambaçlı yollar çok fazladır. Kiraladığımız yer eşyalı olduğu için, nerede olduğuna bakmaksızın hemen yerleşmiştik.

İlk gecenin ardından okula gitmiş, sonra koşarak eve geri dönmek istemiştik. Fakat ne yaptıksak sokağı çıkaramadık. Yoğun çabaların sonucu ortada kalınca, bakkalın birine girdik.

- Şu adresi biliyor musunuz?
- Önce sola git, biraz ilerledikten sonra sağdan dön. Tam olarak nereyi aramıştınız gençler?
- Şey abi, biz ev tuttuk da, evimizi bulamıyoruz.
- ???

Rezillik parayla değil. Muhtemelen adam, onunla dalga geçtiğimiz zannetmiştir. İlginçtir, sonraki günlerde iki kere daha yolu bulmadık. Özellikle de farklı yollardan yer keşfetmek istediğimizde, kayboluyorduk. Bazen eve gidiyoruz diye nerelerden çıkıyorduk, inanılacak gibi değil.

Emre Türker
picture: deviantart

5 yorum:

  1. o da iyiymiş. ev aramak diye ben buna derim:)

    YanıtlaSil
  2. allah şaşırtmasın zor valla :)

    YanıtlaSil
  3. Ev d4ediğin tutmadan önce aranır benim bildiğim : )

    YanıtlaSil
  4. hehe:) senin hikayeler süper abi:)

    YanıtlaSil
  5. cesetizleri… Ev aramanın en alası :)

    masalım… Amiiiiin

    noranıngemisi… Biz de öyle biliyorduk o güne kadar :)

    bi dost… O sizin beğenilerinizden kopan süperlik efendim :)

    YanıtlaSil