25 Ekim 2010

Çok Filim Hareketler Bunlar (2010)

Tür: Komedi
Yönetmen: Ozan Açıktan
Süre: 99 dakika
Oyuncular: Büşra Pekin, Yılmaz Erdoğan, Oğuzhan Koç, Ersin Korkut, Şahin Irmak, Murat Eken, Eser Yenenler, Bülent Emrah Parlak, Metin Yıldız, Ayça Erturan, Zeynep Koçak, İbrahim Büyükak, Emre Canpolat, Pelin Öztekin, Ayşegül Akdemir, Şevket Süha Tezel, Burcu Gönder, Metin Keçeci, Aydan Taş, Neşe Sayles, Hamdi Kahraman, Gülsüm Alkan, Gizem Tuğral, Gülhan Tekin, Nazmi Karaman
Televizyonda “Çok Güzel Hareketler Bunlar” ismiyle komedi-tiyatro oyunları sergileyen grup, oyunlarını beyazperdeye yansıtıyor. Farklı bölümlerde ve farklı konularda tek bir filmde buluşan ekip, sinemanın görüntü sunumlarını da kullanarak, gösterilerini seyri eğlenceli bir hale dönüştürüyor. İzleyicisinin beğenisine sunulur.

Emre Türker

2 yorum:

  1. Bu grubu çok seviyorum ama filmin çok kötü söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu ekibi çok seviyorum izliyorum beğenerek. Çok kaliteli oyuncular ve senaristler olduğunu düşünüyorum içlerinde üstelik sadece komedi alanında değil bence her konuda güzel ürünler ortaya koymaya meyilliler. Ama fakat lakin; bu film bence ne yazık ki ticari bir ürün. Eğşenceli bir iki saat geçirilir ancak o zaman çok daha kıymetli bir şekilde değerlendirilebilir. Hatta internetten açıp Çok Güzel Hareketler Bunlar'ı izleseniz bile daha çok eğlenebilirsiniz!

    YanıtlaSil