22 Ekim 2009

Madagascar (2005)

Türkçe Adı: Madagaskar
Tür: Animasyon / Macera / Komedi / Aile
Yönetmen: Eric Darnell, Tom McGrath
Süre: 86 Dakika
Central Park hayvanat bahçesindeki Marty’nin (Zebra) doğum günüdür. Hep aynı yerde olmaktan sıkılan Marty, farklılık aramaktadır. Hayvanat bahçesindeki 4 akıllı penguen’in Antarktika’ya kaçış planları, Marty’nin vahşi doğaya gitme hayalini harekete geçirir. Kanada’daki arazilere ulaşma fikrini arkadaşları Alex (Aslan), Melman (Zürafa) ve Gloria’ya (Suaygırı) anlattığında, destek bulamaz. Fakat zebra, gece vakti kaçmaya kararlıdır.

Marty’nin gittiğini fark eden dostları, onu korumak için peşlerine düşer. İnsanlar, istasyonda bir araya gelmeyi başaran hayvanları yakalar. Fakat hayvan hakları savunucuları sayesinde, Afrika’ya doğru gemiyle yola çıkarlar. Bu yolculuk sırasında, onları vahşi bir adada yaşayan Lemur adlı maymunlarla, Fessa adlı yırtıcılar bekliyor olacaktır.

Hayvan dünyasındaki vahşi doğayı, tutsaklığı ve özgürlüğü bir arada işleyen bu harika animasyon, dostluk hakkında yeterince ders veriyor. Eğlenceli bir animasyon…

Emre Türker

Picture: impawards

3 yorum:

  1. İstasyonda yaşlı kadının şemsiye ile saldırmasına kopmuştum ben :)

    YanıtlaSil
  2. Süper bir film,defalarca izledim keyifle.
    Martin karakterini türkçe seslendiren kişi,bana filmi dahada çok sevdirmişti.
    Madagaskar 2yi de sevdim,güzeldi ama ilki kadar değil.
    Uzun zamandır izlememiştik,yarın akşam evde sinema keyfi yapalım kızımla:)

    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. küfkedisi… O karakter çok iyi oturmuş. Mimja teyze :)

    ŞuŞu... Animasyonlara dublaj uygulamada Türklerin oldukça başarılı olduğuna inanıyorum. Madagaskar 2’de iyiydi, onda sosyal mesaj daha fazla :)

    YanıtlaSil