06 Aralık 2010

Keeping the Faith (2000)

Türkçe Adı: Aramızdaki Sarışın
Tür: Romantik / Komedi
Yönetmen: Edward Norton
Süre: 128 dakika
Oyuncular: Ben Stiller, Edward Norton, Jenna Elfman, Anne Bancroft, Eli Wallach, Ron Rifkin, Milos Forman, Holland Taylor, Lisa Edelstein, Rena Sofer, Ken Leung, Brian George, Catherine Lloyd Burns, Susie Esman, Stuart Blumberg
Jake Schram (Ben Stiller), Brian Finn (Edward Norton) ve Anna Riley’in (Jenna Elfman) çocuklukları birlikte geçmiştir. Anna’nın ailesiyle birlikte başka şehre yerleşmesinden sonra, Jake ve Brian’ın sıkı dostluğu devam eder. Yahudi Jake hahamlık yolunda, Hıristiyan Brian ise pederlik yolunda ilerler. Genç ve yeniliklere açık olmaları nedeniyle, kendi topluluklarında çok tutulurlar. Bir gün Anna, başarılı iş kadını olarak karşılarına çıkar. Çocukluklarından beri aynı kıza hayran iki din adamı için aşk, yeniden başlayacaktır.

Aynı kadını seven iki din adamı. Üstelik inançlarında bu aşk adına engeller vardır. Acaba ne şekilde ve nasıl kararlar alacaklar? Anna’nın duyguları nedir? Edward Norton’un nadir rol aldığı romantik-komedi filmlerinden biridir.

Emre Türker

Picture: impawards

3 yorum:

  1. Merhaba, tam bana göre bir filimdi,izlemiştim..teşekkürlerrrrr....

    YanıtlaSil
  2. Filimde güzel blogunda tebrikler...

    YanıtlaSil
  3. ben de izliyordum ki bu filmi niyeyse yarıda bıraktım . izlesemiydim diyorum şimdi:)

    YanıtlaSil