09 Aralık 2009

Gamer (2009)

Türkçe Adı: Oyuncu
Tür: Aksiyon / Bilim-Kurgu / Gerilim
Yönetmen: Mark Neveldine, Brian Taylor
Süre: 95 dakika
Oyuncular: Gerard Butler, Amber Valetta, Michael C. Hall, Kyra Sedgwick, Logan Lerman, Alison Lohman, Terry Crews, Ramsey Moore, Ludacris, Aaron Yoo, Jonathan Chase, Dan Callahan, Brighid Fleming, Johnny Whitworth
Devlet izniyle, idam cezası almış mahkumlarla anlaşma yaparak farklı bir similasyon geliştiren Ken Castle (Michael C. Hall), kısa zamanda inanılmaz servet elde eder. Toplumsal similasyon adını verdiği bu sistemde kullanılan mahkûmlar ve diğer oyun karakterleri, başka insanlar tarafından yönetilmektedir. Oyundaki avcılardan herhangi biri vurulursa, hayatını kaybeder. Fakat bunun yanında 30 zafer kazanan avcı, cezasına rağmen özgür bırakılacaktır. Kalbe lakaplı Tillman (Gerard Butler) ise, şimdiye kadar bu zafere en yaklaşan isimdir.

Kalbe’nin oyunu tamamlayıp dışarı çıkması, Ken Castle’ın sırları bakımından tehlike içermektedir. Bu nedenle oyuna, başkasının kontrolünde olmayan Hackman (Terry Crews) adındaki karakteri dahil eder. Onun şimdilik görevi, Kalbe’yi öldürmektir. Kalbe’nin kendi kontrolünü ele aldığı tek güç ise, karısına ve çocuğuna kavuşma arzusudur.

Teknolojiyle gelen tehlikelere farklı bakış açısı getiren film, bol aksiyon sahneleriyle görsel anlamda tatmin sağlıyor. İlginç bir çalışma…

Emre Türker

Picture: impawards

3 yorum:

  1. ne zamandır okuyamadım,giremedim de bloguma,bloguna..bi slm ediim dedim.. zaten bi ara fazlasıyla danısmak istiorum sana film konnusunda.

    YanıtlaSil
  2. ben çok beğenmiştim, başarılı bir yapım.

    YanıtlaSil
  3. ay kopuğu(köpüğü)… Selam. Ne zaman istersen danışabilirsin, paylaşmak benim için bir keyiftir.

    küfkedisi… Evet, farklılık anlamında gerçekten başarılı.

    YanıtlaSil