23 Mayıs 2009

Beyin Gücünü %100 Kullanma Tekniği

Yazar: Scott Witt
Çeviren: Melih Üzmez
Sayfa Sayısı: 311
Kitap Boyutu: 13,5 x 19,5 cm
Yayınevi: Gün Yayıncılık

Scoot Witt, uzun yıllar şirkette sıradan bir memur olarak çalışırken, orta yaşına rağmen belli teknikler sayesinde kariyerine yöne verebilmiş kişilerden biridir.

Beyin, şüphesiz insanın kontrol mekanizmasını sağlayan en önemli organdır. Her canlı, deha olarak doğmaz. Fakat zekâyı geliştirmek ve eğitmek, insanın elindedir. Bu kitap, pratik tekniklerle hayatta kolaylıklar sağlamayı amaç ediniyor. Daha çok, çalışma hayatındaki kariyer üzerinde durulmuş. Pratik işlem, hızlı okuma, fikir üretme, problem çözme ve bir adım öne çıkma gibi konulara ağırlık veriliyor.

Oldukça sade bir dille anlatılan kitap, kararsızlıktan kurtulma aşamasında yardımcı olabilir.

Her şeyden önemlisi, problemlerin gerçek çözümü insanın kafasında biter. Bu tarz kitaplar, sizi süper model yapamaz. En azından fikir edinmenizi sağlar. Bu açıdan bakılırsa, fayda sağlayacak yerler mutlaka çıkacaktır.

Emre Türker

2 yorum:

  1. Yazın tam benlik
    beklemeye tahamülüm yok,çok sabırsızım ,birini beklerken çıldırıyorum.
    bu illa sevgili değil,arkadaş, abla,kardeş ,fark etmiyor saatler geçmek bilmez 1dk bile geç gelse o bana saat gibi gelir.yanımda dediğin şeyleri bulundurmama kar etmez bana
    beklemyi hiçmi hiç sevmiyorum
    kendimi yiyip bitiriyorum resmen:((

    YanıtlaSil
  2. Kumsal… Sanırım Birilerini Beklerken... yazıma yorumdu bu.
    Beklemeyi kim sever ki? Hele dayanacağınız bir duvar,oturacağınız bir yer yokken,
    İşte o zaman çılgına döneriz. Ama kendini yiyip bitirince ne eline geçiyor ki insanın?
    İşte bu nedenle beklerken kendini oyalama yolları arıyoruz ya…

    YanıtlaSil