12 Eylül 2010

Eyyvah Eyvah (2010)

Tür: Komedi / Dram / Romantik
Yönetmen: Hakan Algül
Süre: 103 dakika
Oyuncular: Ata Demirer, Demet Akbağ, Salih Kalyon, Özge Borak Şakrak, Bican Günalan, Tanju Tuncel, Meray Ülgen, Caner Aklaya, Ali Savaşçı, Bülent Şakrak, Şehsuvar Aktaş, Hande Dane, Alican Yücesoy, Okan Çabalar, Tevfik Yapıcı, Rafi Emeksiz, Ahmet Münir Canar
Çanakkale Geyikli’de yaşayan müzisyen Hüseyin Badem (Hüseyin Badem), dedesi Halik Badem (Salih Kalyon) ve ninesi Hatice’yle (Tanju Tuncel) birlikte kalmaktadır. Hemşire Müjgan’a (Özge Borak Şakrak) aşık olan Hüseyin, en sonunda onunla tanışmayı başarır. Aklında evlilik hayalleri kurarken hiç beklemediği bir durum ortaya çıkacak ve hayaller ertelenmek zorunda kalacaktır. Çünkü Hüseyin, ninesinin gözü gibi baktığı emanet kasadan para almak istemiş, kasa içinde hiç tanımadığı babası Ali Rıza Şeker’in annesine yazdığı mektupları bulmuştur. Hüseyin, ninesi ve dedesine sitem ederek, babasını bulma ümidiyle İstanbul’un yolunu tutacak, hiç tanımadığı bir ortamda ayakta kalma mücadelesi verecektir.

Çanakkale’den İstanbul’a uzanan bu eğlenceli hikâyede, Ata Demirer ve Demet Akbağ’ın sesinden çeşitli şarkılar dinleyeceğiz. Firuzan rolüyle filmin ortalarından itibaren rol alan Demet Akbağ, seyir zevkini üst seviyeye çıkararak ne derece başarılı bir oyuncu olduğunu kanıtlıyor.

Emre Türker

4 yorum:

  1. Keyifle izledim. Oyuncular başarılıydı, Çanakkale ise harikulade bir yer. Oldukça iyi kotarılmış bir film.

    YanıtlaSil
  2. Filmi izlerken çok eğlenmiştim.
    Demet Akbağ'ın canlandırdığı rol ise kendinden beklemediğim bir karakterdi. Ama onu da başarıyla canlandırmıştı.

    YanıtlaSil
  3. Filmi izlemeyi uzun süredir istiyordum. Geçen gece de sahura kadar vakit geçmeyince başladım izlemeye. Baya güldüm.

    İzlemeden önce hakkında yapılan yorumları bilhassa okumamıştım. İyi ki de öyle yapmışım. Meraklanarak izlediğim bu filmin sonunda; "Nasıl yaa, bitti mi şimdi?" dedim üzülerek. Neyse ki ikincisi geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. Türklerin komedi filmi çekemediğinin 1 örneği daha..
    Neresine gülünüyor bu filmin hala anlamıyorum..

    YanıtlaSil