24 Ağustos 2009

Ödül

Blogger içinde ödül dağıtımı yeniden başlamış görünüyor.

HaYaLci
Benay
lOllA's
ay kopuğu(köpüğü)
desperately-in-love

Verdiğiniz ödülü alırken, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. (Yalnız ödül fotoğrafını değiştirdim, yerine teşekkür koydum :)

Hızlıca sorulara geçelim.

7 ilginç şey (hayatımda pek ilginç şey yoktur, keyif aldığım desek ya şuna).

1- Ailemle birlikte olmak
2- Bilgisayarımın karşısında zaman geçirmek
3- Dergi, kitap, gazete vb. okumak, bilmediğim konuları araştırmak.
4- Sinema
5- Koleksiyon ve hobiler (Akvaryumdan, kutu oyunlarına kadar…)
6- Basit şeylerden dev mutluluklar çıkarmak (Denizde taş sektirmek, balık tutmak, güneşin batışını seyretmek vb.)
7- Dostlarla bir araya gelmek

İlle de ilginç şeyler arayacaksak, çok fazla incelerim. Hataları, bakışları, konuşmaları vs oldukça iyi tanırım. Belki de ben öyle olduğunu düşünüyorum. İnsan elinden geldiğince hoşgörülü, yardımsever ve mükemmel olmaya çalışmalı. İşin fesatlığıyla uğraşanların hayatlarımızda yeri olmamalı. Sevgiler.

Emre Türker

Picture: deviantart

7 yorum:

  1. Tebrikler...
    hmm bu haliylede güzel olmuş ödül. evet :))
    ama bir eksiklik var gibi ?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hayalbemol,miminden seni gerçekten tanımış olduğuma inandım:))Seni anlattıkların gibi biri olarak önceden düşünmüştüm.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kreatif blogger ödülü bu. :)

    6. madde süper. ;)

    YanıtlaSil
  4. HaYaLci... Eksiklik, sanırım ödülü dağıtmamak! Sıralama şu an beni aşıyor. Ben sizlerin adını yayınlamak ve bu haliyle uygulamaktan daha mutluyum.

    beyaz mendil… Beni çok uzun zamandır izliyorsun, çeşitli mim versiyonlarında aramızda paslaşmalar yaşandı :) Hal böyle olunca, artık tarzlarımızı yakında tanıyabiliyoruz sevgili ören bayan :) Düşündüğün şekilde karşına çıkmak mutluluk verici, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Haspam işte!.. Ben o ödülün tipini değiştirmek istedim. Sonuçta 7 kişiye dağıtmadığım için teşekkür haliyle kaldı. 6. madde, işte o benim hayatım :)

    ŞANSLI… Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. sağol hayalbemolcum ellerine sağlık..
    sevgiler...

    YanıtlaSil