13 Ağustos 2009

Aradığın Kişi Nasıl Olmalı?

Not: Test tamamen eğlence amaçlı hazırlanmıştır. Bilimsel bir geçerliliği yoktur.
İlk karşılaşma veya kısa sohbetlerin ardından, “işte bu tam bana göre” dediğimiz anlar vardır. İlişki kurduğunuz karşı cinste ne gibi özellikler ararsınız? Kendinizi test etmek ister misiniz?

Aşağıdaki kısa tanımlamalarda size en uygun şıkkı seçerken, içinizden geldiği gibi davranın.

1- ) Vücut yapısı
A) Standart B) Önemli değil C)Yapılı D) Zayıf

2- ) Görünüş
A) Bakımlı B) Karizmatik C) Klasik D) Uçuk-kaçık

3- ) Tavırlar
A) Duygusal B) Değişken C) Sert D) Sempatik

4- ) Davranış
A) İlgili B) Gizemli C) Asi D) Uyumlu

5- ) Hangisi Uygun
A) Yardımcı B) Özel C) Bağlı D) Aşık, dost

6- ) Ruh Yapısı
A ) Sıcak B) Karmaşık C) Umursamaz D) Yerinde durmaz

7- ) Dışarıda, Yemekten sonra, sıra hesapta
A) Sırayla B) Sorun değil C) Hesabı ödesin D) Herkes kendi hesabını öder

8- ) Sözün Başladığı Yer
A) Az ve öz B) Suskun C) Yerinde D) Konuşkan

9- ) Arkadaşlık İlişkileri
A) Belli aralıklarla B) Çok az C) Düzenli D) Çok faal

10- ) Kendi Özeli
A) Hobilerle İlgili B) Yalnız C) Planlı hareket D) Aktiviteler

Sonuç analizi için tıklayın.

Hazırlayan: Emre Türker

Picture: flickr

Bu yazı JOYDERGi için hazırlanmıştır.

5 yorum:

  1. :):)
    testlerede başlamışız hayırlı olsun:)
    karakterleri sorularla analiz etmek zor

    verilen cevaplarla sonuçların kişiye aaa ben dedirtmeside
    tebrikler...

    çözdüm öğretmenim
    cevap

    pek şaşırmadıgım bir cevap:)


    Aradığın kişide dış görünüşe değil, kişilik yapısına dikkat ediyorsun. Sabit bir yapı sana göre uygun değil. Sürpriz dolu ve keşfedilecek kadar gizemli olacak. Birlikte vakit geçirdiğiniz kadar, kendi özel hayatlarınıza da zaman ayıracaksınız ve bu onun için sorun olmayacak...

    YanıtlaSil
  2. asya selda... Testler, belli aralıklarla yenilenecektir ama yazılar kadar sık değil. Cevapların yeterli gelmesi, ayrı bir mutluluk. Teşekkürler Selda.

    YanıtlaSil
  3. bu tip saçma testlerle insan aradığı kişiyi bulamaz o yüzden hayallerimin sesini yükseltmemeyi tercih ediyorum ben o kişiyi anlarım zaten.böyle testlere gerek yok ben daha iyi test ederim şahsen.

    YanıtlaSil
  4. Adsız... Bu test sadece eğlence amaçlıdır. Bilimsel bir kanısı yoktur. Zaten şahısları anlamak, karakter yapısını algılamaktan geçer. Kimsenin burada bir iddiası olmadığını bilmeni isterim.

    YanıtlaSil
  5. Aslında blogunuza yazılan inanılmaz derecede gerçekçi olduğunu tartışmak için planladı. Ben bu konuda hesabı ile tamamen yeni bir şey duymak, gerçekten bu konuda böylece bu özel yardım? Herkes bol sırasında benim Birleşik devletler içinde aynı sitede sağlamak tercih. Konu hakkında iyi bir görünüm için artı ama o aksine blogların sayısı büyük bir fark. Web sitenizin içinde çok ifşa ettiği için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil