14 Ekim 2012

Başarmak istiyorum çocukça


“İstiyorum” diyorum. Her yerde bir adım, her nokta bir yapıtım olsun.

Hep bir şeyler isteriz değil mi? Doğamız gereği. Doyduğumuzu sandığımız ama hiç doyuramadığımız arzularımız vardır bizim… 

Eğer bir yere ulaşmak, bir yeri kazanmak, bir şeyi almak istiyorsak, her şeyden önce inanmakla başlamalıyız işe. Eğer inanmıyorsak, zaten baştan kaybetmişizdir.

Zaman kaybetmiş olabiliriz. Hayat bize zaman kaybettirmiş olabilir. Çevre bizi oyalıyor da olabilir. Ama biz ne istiyoruz?

Arzu ettiğiniz noktaya ulaşmak istiyorsanız, bu yol hayatınız boyunca sürmeli. Eğer bir noktadan sonra geri dönüyorsanız, siz gerçekten istememişsiniz demektir. Kim dedi ki herşey çok kolay olacak diye?

Başarılar…

Emre Türker

Picture: flickr

4 yorum:

  1. ''Kim dedi ki her şey çok kolay olacak diye?''
    Yazıdaki en olumsuz cümlenin aynı zamanda en umut verici ve de teşvik edici cümle olması çok güzeldi...
    Ellerine sağlık sevgili Emre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam zeugma. İçimdeki enerjinin bir çeşit dışa vurumu da diyebiriz. Enerjimi paylaşıyorum. Hepimizde olması gereken, ama çoğu zaman kaybetmeye yüz tuttuğumuz bir enerji bu. Teşekkürler.

      Sil
  2. İyi geceler,Bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil