17 Mayıs 2017

Moana Oyuncaklarında Farkı Yakalamak

Ayrıntıları Yakalamak
Animasyon filminde Moana'nın ayakkabıları yokmuş.
Oyuncakta ayakkabı olunca, Defne farkı buldu. Güzel bir ayrıntı. :)


Aliexpress den aldığım oyuncaklardan biri. Türkiye'de yine çok görmediğim bir oyuncak türü. Animasyon filminin ardından uzun süre "Moana istiyorum" cümlesinden kurtulamadığımdan, bu şekilde bir sürprize gitmiştim.

Aynı model iki oyuncağın farklı kıyafetli çeşitlerini seçtim. Defne, oyuncağın ayakkabılarını görünce, olmaması gerektiği konusunda beni uyardı. Animasyon filminde yokmuş. Animasyonu sinemadan sonra yeniden izledim, gerçekten de ayakkabı giymiyormuş. Bu tip bir ayrıntıyı genel olarak pek çok kişinin görmediğinden eminim. Çocuklar, bizim görsel algı alışkanlığımızdan farklı baktıklarından, daha temiz bir düşünce ile yakalayamadığımız ayrıntıları bulabiliyorlar.

Emre Türker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder