15 Haziran 2018

Arkadaşım Eş Arkadaşım Şek Arkadaşım Eşşek

Çocuk şarkılarında severek öğrendiğimiz en popüler şarkılardan biridir Arkadaşım Eşek.. Unutmak mümkün mü! 7'den 70'e tüm insaların sevdiği bir insandı Barış Manço. Legoland'in karaoke bölümü. Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli Hiç haber göndermedin o günden beri Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni Dün yine seni andım gözlerim doldu O tatlı günlerimiz bir anı oldu Ayrılık geldi başa katlanmak gerek Seni çok çok özledim arkadaşım eşek Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek Yaban tayları çayırda tepişiyor mu Çilli horoz kedilerle dövüşüyor mu Sarıkız minik buzağıyı sütten kesti mi Kuzularla oğlaklar sevişiyor mu Uzun kulaklarını son bir kez salla Tüm eski dostlarımdan bir haber yolla Ayrılık geldi başa katlanmak gerek Seni çok çok özledim arkadaşım eşek Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder